Prezes Zarządu, SYNERGIA Sp. z o.o.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 20 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Wykładowca i doktorant w zakresie marketingu miejsc. Członek organizacji zawodowych takich jak Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO), Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) i Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PTE).
Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Konsultant w zakresie tworzenia i zarządzania markami miast, regionów i produktów turystycznych dla ponad 50 samorządów terytorialnych. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej. Trener w tym samym zakresie z doświadczeniem ponad 500 godzin szkoleniowych zrealizowanych na zlecenie instytucji pozarządowych, podmiotów komercyjnych i jednostek samorządowych.