O kongresie

Zarządzanie funkcjonowaniem administracji samorządowej jako takiej jest dzisiaj kompleksem zagadnień coraz bardziej złożonych, podporządkowanych procedurom i wymagających uważnej koordynacji pracy wielu osób w kierownictwie urzędów. W ogromnej większości polskich gmin i powiatów odpowiedzialność za tę kwestię spoczywa na sekretarzach, podczas gdy realizacja zadań inwestycyjnych i polityk społecznych jest rolą włodarzy JST. Widząc to – a w redakcji Pisma Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA uważnie obserwujemy działanie samorządów – postanowiliśmy zorganizować Kongres Zarządzania Administracją Samorządową jako kontynuację Ogólnopolskiego Seminarium Sekretarzy.

Nie porzucamy ani problematyki, ani tym bardziej specyfiki zadań wykonywanych przez sekretarzy gmin i powiatów jako realnych kierowników administracji oraz strażników procedur administracyjnych, Ogólnopolskie Seminarium Sekretarzy nadal będzie autonomiczną ścieżką tematyczną Kongresu. Natomiast będą jej towarzyszyły równoległe konferencje kierowane do osób najbliżej współpracujących z sekretarzami w urzędach samorządowych – szefami kadr i płac, kierownikami działów informatyki, osobami zarządzającymi techniką i utrzymaniem ruchu w urzędach, a także redakcjami BIP-u, stron internetowych oraz innych kanałów dystrybucji informacji urzędowej.

W ramach Kongresu organizujemy także ścieżkę paneli i wykładów dla kierownictwa i pracowników centrów usług wspólnych, którzy realizują podobne zadania jak ich odpowiednicy zatrudnieni bezpośrednio w urzędach. Zależy nam bowiem na tym, aby w sposób możliwie pełny ująć zagadnienie zarządzania administracją jednostek samorządowych, bo tylko w ten sposób możemy wesprzeć wymianę doświadczeń między urzędami oraz procesy profesjonalizacji kadr administracyjnych.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.       AKCEPTUJĘ